2 Dagar kvar :)

Nu är det bara två dagar kvar tills planet från Sverige lyfter mot Thailand kl 10:00. Kan säga att jag har resfeber så att det räcker och blir över. Ska bli så oerhört skönt att bara fara bort här ifrån och lämna all skit bakom sig för ett par veckor, tre närmare bestämt.

Har egentligen en Svenska uppsatts att göra till i morgon. Men tro det eller ej, men jag orkar inte! Har för mkt att tänka på nu. Saker som ej bör nämnas på bloggen, saker som har med skolan att göra och saker i överlag. Samtidigt är det värsta jag vet att fara ifrån alla problem. Känns bara som man skjuter upp det och inte kan tänka på nått annat under den tiden? Jaja, sak samma. Den här gången ska det bli ändring på det! Får hoppas på att det bli en frida semester. Kan ju säga att hennes resa till Grekland vart riktigt lyckad :)

Nu ska jag gå och packa innan jag mentalt börjar förbereda mig för dansuppvisningen som vi i ettan på hälsa & friskvård ska ha i morgon. Eftersom jag vart sjuk dom två senaste dagarna hade jag 60 min på mig att lära mig en helt ny dans!
Det var inte det lättaste men det gick förhoppningsvis, det lär ju visa sig i morgon...
Nu skriker resväskan på mig. Ska gå och tareda på vad den vill :)
Ha det så bra, kanske blir en bloggande semester. Vem vet =)

   
 

Här kommer vi spendera dom första två nätterna, Khao Lak Bayfront Resort.

Kommentarer
Anonym

klart du ska hitta dig en sötnos, är bara förnamnet! GOGIRL <3

2008-12-17 22:58:54

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0