Söndag

Blev en promenad runt sjön, räknas det? Julia tog iaf tag i mig (tack för det) så det blir träning imorgon!
Jag passade på att putsa alla fönster för första gången. Det var nog första gången som jag inte var så stolt över att ha stora fönster. Men som tur var hade jag mammas fönsterputs maskin. Love it! Sen go middag hos mamma.
Ikväll tänkte jag ge Mr Grey en chans. Ettan lästes ju ut på bara några dagar men tvåan går det segare med. Jag tycker nästan att det är för mycket, för brutalt och samma sak om och om igen. Jag hoppas på variation. Alla vet vid det här laget att han är brutal men jag har fortfarande inte bestämt mig ifall jag tycker om honom eller inte.

Över till någonting helt annat, det klassiska ämnet, vädret. Någonting som verkligen påverkar mig och mitt humör. Nu går vi mot varmare och bättre tider. Jag saknar verkligen sommargarderoben. Åh...


Kommentarer
julls

få se om du tackar mig imorgon, eller dagen efter det..;-)

2013-05-06 20:50:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0