I Hate This Part Right Here *


Idag är det tisdag hela dagen faktiskt, tro det eller ej.
Dagen bestd av
-Dans
-Skola
-Plugga matte
-Se The Hills ♥

Bergviksskolan hade öppet hus ikväll, så jag var där med mor.
Var förväntansfull, skulle se den berömda nobelfilmen som
min bror och totte trixat ihop.
Den var riktigt bra, folk grina.
Även jag...?!
Man påmindes så grymt mycket om våran nobelfest och
nobelfesten före det, då jag var servitris.
Fybubblan vad mycket minnen...
Saknade verkligen allt, tro det eller ej.

Är allt för mycket som blir till minnen nu...

  

Lauren Conrad

Nog vet jag att jag är besatt av The Hills, men Laurens
hårfärg är sjukt snygg.
Så damer och herrar, nu ska jag åter igen bli blond!
Samma färg som Lauren.
En blandning av ljusbrunt och solblekta slingor.
På toppen av detta har jag faktiskt börjat fundera på en
hårförlängning också. Kanske inte så mycket för längden,
men tjockleken. Mitt hår är tunt som attan...

 

Så vad tycker ni?
Stå kvar vid det bruna, eller köra på en Lauren vilket innebär 
(förhoppningsvis) samma naturliga blondfärg.

Nu ska jag faktiskt göra en tidig kväll!
Annars blir det att plugga matte.... har prov på nästan 100 sidor
som väntar på freda. jippie

Jag och matte, är som glass och ketchup!




Kommentarer
linnea

Jag är på, you know? :D::D:D:D:D:D:D hur fixar vi penga problemet? ;)

2009-02-10 22:22:56
URL: http://linneaajs.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0